FAQ


Lista pytań:

1Jak poruszać się po stronie?
2Gdzie znajdę informacje kontaktowe do Was?
3Gdzie znajdę informacje o koszcie dostawy?
4Jak dokonać zakupu?
5Co jeżeli zapomniałem poprosić o fakturę przy składaniu zamówienia?
6Ile muszę czekać na zamówiony produkt?
7Jak śledzić przesyłkę?
8Otrzymałem nie ten towar, który zamawiałem.
9Towar doszedł uszkodzony.
10Jak zwrócić produkt?
11Jaki jest numer konta bakowego ?
12Czy robicie meble na zamówienie
13Czy mogę zakupić samą szafkę lub samą umywalkę
14Zniszczyłem jeden z elementów czy mogę go dokupić ?

1Jak poruszać się po stronie?

 

Na górze strony znajduje się rozwijana zakładka Meble łazienkowe. Wszystkie oferowane przez nas produkty zostały posortowane zgodnie z przeznaczeniem. Wystarczy, że zaznaczy się to, co nas interesuje, a pokażą się wszystkie produkty z danej kategorii.

 

Obok znajduje się kolejna zakładka Kolekcje mebli łazienkowe. Znajdą tam Państwo nasze produkty posortowane według kolekcji. Na miniaturkach poglądowo zamieszczony jest jeden mebel reprezentujący daną kolekcję. Po kliknięciu w nią pokaże się ogólny opis oferowanych produktów i wiele dostępnych kombinacji.

Na dole strony są umieszczone podstrony do interesujących nas tematów : KOSZT TRANSPORTU, PŁATNOŚĆ, REKLAMACJE, ZWROTY , KONTAKT itp. 

2Gdzie znajdę informacje kontaktowe do Was?

Na samej górze strony, między paskiem umożliwiającym wyszukiwanie produktów a ikoną koszyka, znajduje się numer telefonu. Po kliknięciu Kontakt zostaną Państwo przekierowani do formularza kontaktowego.

Dodatkowo: na dole strony znajdą Państwo dwa numery telefonów, a także konkretny adres firmy i nasze media społecznościowe.

Telefon : 608 018 754 ( POLSKA )

adres e-mail: sklep@vega-system.com.pl 

3Gdzie znajdę informacje o koszcie dostawy?

Po wybraniu interesujących nas produktów należy otworzyć swój koszyk, w którym znajdziemy podsumowanie zamówienia. Aby otworzyć koszyk należy kliknąć ikonę wózka w prawym górnym rogu, a następnie wybrać POKAŻ KOSZYK. Po kliknięciu KLIKNIJ TUTAJ, ABY PRZEJŚĆ DO KASY i wybraniu rodzaju płatności pokażą się dostępne metody płatności z dokładną ceną transportu.

4Jak dokonać zakupu?

  1. Przy produkcie, który nas interesuje należy kliknąć DO KOSZYKA. Niektóre oferty są wielowariantowe, dlatego zanim dodamy je do koszyka należy wybrać interesujący nas wariant.
  2. Potem przechodzimy do koszyka poprzez kliknięcie ikony wózka sklepowego w prawym górnym rogu i POKAŻ KOSZYK.
  3. Jeżeli podsumowanie zgadza się z naszym zamówieniem przechodzimy do płatności klikając KLIKNIJ TUTAJ, ABY PRZEJŚĆ DO KASY.
  4. Wybieramy rodzaj płatności i sposób dostawy.
  5. Zamówienie możemy złożyć jako klient posiadający konto lub niezarejestrowany.
  6. W przypadku wybrania dostawy kurierem uzupełniamy adres do wysyłki.
  7. Wybieramy dowód zakupu i akceptujemy regulamin sklepu.
  8. W przypadku wybrania płatności internetowej lub przelewu przechodzimy do jej uregulowania.

Po sfinalizowaniu zamówienia dostaną Państwo od nas informację o jego statusie oraz numer listu przewozowego z nazwą przewoźnika.

5Co jeżeli zapomniałem poprosić o fakturę przy składaniu zamówienia?

Napisz do nas na adres mailowy: vega.wroclaw@gmail.com.

W treści maila prosimy o zamieszczenie takich informacji jak:

  1. imię i nazwisko osoby, na którą było składane zamówienie lub jego numer
  2. informację z prośbą o wystawienie faktury

W ciągu 24 h dostaną Państwo informację zwrotną. Bardzo prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji i kontakt drogą mailową. Przypominamy, że informację o fakturze należy umieścić przed realizacją przez nas zamówienia . 

6Ile muszę czekać na zamówiony produkt?

Wszystkie produkty w naszej ofercie znajdują się na stanie magazynowym i można je zakupić "od ręki". 

Osobiście zakupiony przedmiot można odebrać natychmiast. Natomiast kurier dostarczy przesyłkę w ciągu kilku dni od dnia zamówienia w zależności od ilości zamówień przygotowywanych przez magazyn. 

7Jak śledzić przesyłkę?

Po przetworzeniu zamówienia zostaną Państwo poinformowani o przygotowaniu towaru do wysyłki. Przy tej informacji otrzymają Państwo numer listu przewozowego i nazwę przewoźnika, który dostarczy przesyłkę. Wpisując numer przesyłki na stronie internetowej przewoźnika mogą Państwo śledzić status paczki.

8Otrzymałem nie ten towar, który zamawiałem.

Co w sytuacji, gdy otrzymałem towar inny od tego, który zamawiałem?

Jeżeli doszło do pomyłki, prosimy o informację drogą mailową na adres: vega.wroclaw@gmail.com.

W treści maila prosimy o zamieszczenie takich informacji jak:

  1. imię i nazwisko osoby, na którą było składane zamówienie lub jego numer
  2. informację o otrzymaniu błędnego towaru
  3. zdjęcia produktu, który Państwo otrzymali

W ciągu 24 h dostaną Państwo informację zwrotną z możliwościami rozwiązania zaistniałej sytuacji. Bardzo prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji i kontakt drogą mailową.

9Towar doszedł uszkodzony.

Blat jest uszkodzony? Rozbita umywalka? Połamana szafka?

W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem. Następnie prosimy o informację drogą mailową na adres: vega.wroclaw@gmail.com.

W treści maila prosimy o zamieszczenie takich informacji jak:

  1. imię i nazwisko osoby, na którą było składane zamówienie lub jego numer
  2. informację o otrzymaniu uszkodzonego towaru
  3. zdjęcia szkody

W ciągu 24 h dostaną Państwo informację zwrotną z możliwościami rozwiązania zaistniałej sytuacji. Bardzo prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji i kontakt drogą mailową.

10Jak zwrócić produkt?

Każdy Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy realizowanej na odległość. Zakupiony produkt możesz oddać w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. 

W tym celu zapakuj starannie przedmiot ( za jakość pakowania odpowiada Nadający ), włóż do paczki lub listu przewozowego formularz odstąpienia od umowy. Formularz znajdziesz u nas w zakładce zwroty. Opisz paczkę numerem zamówienia lub nazwiskiem osoby zamawiającej i odeślij na nasz adres:

VEGA Jarosław Papliński 

ul. Wrocławska 218 

55-002 Kamieniec Wrocławski 

Zwrot środków nastąpi na podany w formularzu numer konta bankowego w ciągu kilku dni od otrzymania towaru na nasz magazyn. 

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. 

Pomoże nam dodatkowa informacja mailowa z informacją o zwrocie i powodem zwrotu. 

W treści maila prosimy o zamieszczenie takich informacji jak:

  1. imię i nazwisko osoby, na którą było składane zamówienie lub jego numer
  2. informację o chęci zwrotu towaru

W ciągu 24 h dostaną Państwo informację zwrotną z możliwościami rozwiązania zaistniałej sytuacji. Bardzo prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji i kontakt drogą mailową.

11Jaki jest numer konta bakowego ?

Wpłat można dokonać na nasz rachunek bankowy w PLN lub EUR ( po wcześniejszym uzgodnieniu ) :

Pamiętaj aby w tytule podać numer zamówienia.

Rachunek do wpłat PLN :

50150017931217900575940000

Rachunek do wpłat EUR:

VEGA JAROSŁAW PAPLIŃSKI

IBAN:PL43150017931217900576080000

Kod SWIFT banku:WBKPPLPP

Nazwa banku:Santander Bank Polska S.A.

Adres banku:al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa

Kraj bankuPolska

12Czy robicie meble na zamówienie

Obecnie nie wykonujemy żadnych realizacji na zamówienie . 

Wszystkie dostępne meble są zaprojektowane przez naszych projektantów i opracowane przez naszych technologów. Dostosowane do najnowszych wymogów bezpieczeństwa i zgodne z powszechnie uznawaną techniką projektowania mebli łazienkowych. 

Wszystkie meble wykonujemy według najwyższych standardów a naszym celem jest stworzenie oferty dostępnej w 24H

13Czy mogę zakupić samą szafkę lub samą umywalkę

Istnieje taka możliwość w przypadku niektórych produktów ale po wcześniejszym kontakcie mailowym. 

Pamiętaj jednak, że szafki pod umywalki meblowe są dostoswane do konkretnych umywalek i zazwyczaj nie pasują do innych. 

14Zniszczyłem jeden z elementów czy mogę go dokupić ?

Tak, w tym celu napisz do nas wiadomość mailową . 

Napisz numer elementu z instrukcji montażu, który uległ zniszczeniu. Podaj imię i nazwisko lub numer zamówienia oraz nazwę i kolor szafki. 

W odpowiedzi poinformujemy Ciebie jaka jest cena i czas oczekiwania.

Płatność

Płatność

Dla Państwa wygody i bezpieczeństwa oferujemy różne formy płatności: przelew, pobranie, PayU, gotówka

Transport

Transport

W trosce o Państwa wygodę korzystamy tylko ze sprawdzonych i solidnych firm kurierskich

Gwarancja

Gwarancja

Wszystkie nasze produkty objęte są obowiązkową gwarancją producenta

Post udostępniony przez vega-system (@vegasystem)